Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 19 april 2012

Een lief klein babietje is geboren

Hallo Allemaal



Vandaag is Marja geweest en vroeg mee een kaart voor haar te maken.In haar kring is een kleine op komst,hier kon ik geen nee tegen zeggen.Dus vanmiddag mee heerlijk terug getrokken op mijn kamer en aan de gang gegaan.Het is een tent,schudkaart geworden met in het schudgedeelte pink sparkles gedaan.Alleen gaan de sparkles tegen de mica aan kleven,maar flink schudden zal ik zeggen.Het plaatje geleend van ingrid en de Nellie Snellen ponsen ook weer gebruikt.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,nog bedankt voor de reactie's ik heb ze met veel plezier gelezen.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een super mooi kaartje Joke, prachtig zo met het schud venster
Groetjes Corrie

Inky's Creaties zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.
Als je last hebt dat alles aan je mica blijft kleven moet je het voor dat je het gaat vullen even met glassex schoonmaken (dit maakt het wat minder statisch).

Groetjes Inky

Kizzy zei

Prachtig weer Joke, je hebt er iets leuks van gemaakt, aan een schudkaart heb ik me nog niet gewaagd, dat komt er vast ook nog wel eens een keertje van.
Groetjes Kizzy

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een schatje! Ik vind het eigenlijk helemaal niet storend en wel een leuk effect met die sparkles die blijven kleven.

Liek

jolanda zei

Het is een schatje

corry'kaart zei

hoi joke
nou je missie is zeer goed geslaagd met dit wonderschone babykaart!
groetjes van corry

Grietje Jansen zei

Leuk, eerst post je een zwangerschapskaart, en de volgende een geboorte haha.
Het is een schattig kaartje.
Vrolijk kindje, lieve kleurtjes, echt mooi voor een babykaart.

Grietje

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een liefje, erg leuk zo'n schudkaart, je hebt ook heel mooi ingekleurd.

Lieve groetjes
Danoesja

Karin zei

Wat een lief kaartje Joke! Die sparkles zijn ook erg gaaf.