Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 17 april 2012

Hoera Zwanger

Hallo Allemaal

Na twee en een halve week op de camping weer thuis.Heerlijk weer om te knutselen en ik heb het ook echt wel gemist.Ook hebben we wel internet op de camping en heb ik heel veel mooie kaarten voorbij zien komen het zelf maken is toch ook heel erg fijn.Bij thuiskomst hoorde we ook dat er iemand zwanger is en dat is toch heel erg fijn.Daarom nu even een kaartje die ik gelijk ga opsturen.

Het papier komt van de animal antics
De bloemen van Nellie Snellen ponsen
De pons van Martha Stewart
De kleuren van de beer zijn E30,31,93 YR 21,23,24 YG 23

Nog bedankt voor alle leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart en ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.Groetjes Joke

5 opmerkingen:

Tinie zei

Wat heb je een geweldige stempel gebruikt voor een zwangerschap, ziet er prachtig uit!!!

Groetjes Tinie

Grietje Jansen zei

Een leuke frisse kaart met heldere kleurtjes.
Lief en vrolijk beertje.

Grietje

Corrie zei

Wat een lief kaartje Joke
Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een vrolijk kaartje, de randpons is erg mooi en dit is een leuk afdrukje. Het is echt freubelweer deze week dus veel plezier met je volgende creatie.

Lieve groetjes
Danoesja

Kizzy zei

Een super leuk kaartje weer Joke, wat een vrolijke kleurtjes ook.
Liefs Kizzy