Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 24 april 2012

Nog een kaartje vandaag.

Hallo Allemaal
Vandaag nog een kaartje,het weer was vanmiddag erg regenachtig dus teruggetrokken op mijn hobbykamer.Ik zag ook dat ik er een volger bij heb,welkom Hilde en veel plezier op mijn blog.Wou nog even een geboortekaartje voor een jongen laten zien.
Het papier komt van forever friends vandaan.
Stempeltje van Ingrid geleend en ingekleurd met copics.
Lintje bij Hobbyschuurtje vandaan.
Ponsen van Nellie Snellen ook de vlinder.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nog bedankt voor de leuke en lieve reactie's ik lees ze met veel plezier.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Joke.

Liefs Riet.

Corrie zei

Een Berelief kaartje joke!
Prachtig ingekleurd

Groetjes Corrie

Kizzy zei

Dit is ook weer een lieverdje, zo schattig dat beetje, een prachtige kaart.
Liefs Kizzy

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooie babykaartjes, dit is een erg leuk afdrukje, en mooi papier heb je gebruikt bij beide kaartjes.

Lieve groetjes
Danoesja

Inky's Creaties zei

Wat een leuke babykaartjes heb je allemaal gemaakt, de ooievaar gaat het druk krijgen.

Groetjes Inky

Karin zei

Wat een lief kaartje Joke!