Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 25 april 2012

Onze jongste dochter is jarig.

Hallo Allemaal
Vandaag is Ellen jarig en vorige week ben ik naar de Hobbystunter geweest en heb daar papier gehaald om dit project te maken.Want ellen zei dat ze wel iets van me verwachtte nou vanochtend naar haar toe en ze vond het erg leuk.Ik heb geprobeerd in haar kleuren te houden die zij mooi vind.
Ik heb voor deze boekkaart cardstocks gebruikt
Papier van Madame Boutique Collection
Lint bij de Hobbystunter vandaan
Roosjes uit engeland samen met mijn dochter gekocht
MagnoliaStempel ingekleurd met Copics
Martha Stewart ponsen en Nellie Snellen ponsen.
Verder opgesierd ook de achterkant maar vergeten op de foto te zetten.
Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke berichtjes en ben benieuwd wat jullie van deze boekkaart vinden.Groetjes Joke







8 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
nou hier zal je dochter zeker heel blij mee zijn want het is een prachtige kaart en ook van harte gefeliciteerd!
groetjes van corry

Kizzy zei

Van harte gefeliciteerd voor de jarige!! En het kaartje is echt super mooi geworden, ze zal er vast heel erg blij mee zijn.
Een boekkaart heb ik zelf nog niet gemaakt maar wil het zeker ook eens proberen.
Liefs Kizzy

Saskia zei

Wow,
wat een prachtige boekkaart is het geworden, zal El vast blij mee zijn.
Nog van harte gefeliciteerd.
Groetjes Saskia

Corrie zei

Gefeliciteerd met je dochters verjaardag, wat een geweldig mooie boekkaart heb je voor haar gemaakt

Groetjes Corrie

Ellen zei

Dank jullie wel en ik ben inderdaad erg blij met deze mooie kaart, als je het zo kan noemen. Vind het meer een kunstwerk.

Groetjes Ellen

Danoesja zei

Hoi Joke

Gefeliciteerd met je dochter, Dit is prachtig gemaakt, En wat een mooi papier ook.

Lieve groetjes
Danoesja

hildedewilde zei

Superleuk joke! echt heel knap gedaan!
gr, hilde

Karin zei

Wat een prachtige creatie Joke, heel mooi. Proficiat met je dochter.