Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 27 april 2012

Stoer kereltje

Hallo Allemaal,


Vandaag wil ik jullie nog een geboortekaartje laten zien met het zelfde stempeltje als de vorige keer.Het leek  me leuk om het zelfde stempeltje te gebruiken maar toch een ander kaartje van te maken.Ik weet niet meer uit welk blok ik het papier uit heb gehaald  sorry.Wat knopjes bij gedaan en vlinders van Nellie Snellen.Het lint heb ik van mijn dochter gekregen.Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke en lieve reactie's en ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Tinie zei

Geweldig die digi, echt een heerlijk stoer kaartje!!!

Groetjes Tinie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Een heel lief en toch stoer kaartje!!

Nog tijd de komende twee weken???
Zullen we eens afspreken om kaarten te maken??

Liek

Corrie zei

Dit is ook weer een liefie Joke
Groetjes Corrie.

corry'kaart zei

hoi joke
wat een leuke en mooie kaart en zeker met die bloemknoopjes,echt een toppertje!
groetjes van corry

Kizzy zei

Wat een super lief kaartje weer Joke!
Liefs Kizzy

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een lief kaartje weer, heel leuk met die knoopjes.

Lieve groetjes
Danoesja