Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 13 mei 2012

Candy van Nicole door Ellen

Hallo allemaal,

vandaag een berichtje van mij (Ellen, dochter van Joke). Ik wil graag meedoen aan een candy van Nicole Verkooijen en deze moet op internet worden geplaatst. Ma, bedankt voor het 'lenen' van je blog!
Hieronder zien jullie mijn kaartje met een paar close-ups en de binnenkant.


Ik heb een kaartje gemaakt met Magnolia. 


Ze is ingekleurd met distressinkt. 


Op het moment dat ik de sketch zag, wilde ik hier een schudkaart van maken. 

Ook de binnenkant heb ik volgens de sketch gemaakt.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!

Groetjes Ellen

5 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
een mooie kaart in prachtige kleuren en ook de binnenkant ziet er erg gezellig uit!!
groetjes van corry

Saskia zei

Hoi El,
Ik vind je kaartje prachtig. Leuk dat je even het blog van je moeder mocht gebruiken. Succes met de challenge.
Groetjes Saskia

Joke zei

Hoi ellen,wat een schitterende kaart heb je op mijn blog gezet.Super mooie kleuren.Ook de binnenkant is heel erg mooi.Groetjes Ma

Ellen zei

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het ontzettend leuk om zo een kaartje te posten en jullie reacties te lezen! Nog een paar weken, dan is mijn opleiding klaar en kan ik meer tijd in kaartjes en wie weet een blog stoppen!

Francisca zei

Hoi Ellen,

Super leuk kaartje.Je hebt wat mij betreft al gewonnen,haha.
En voor zo'n mooi kaartje mag je mijn blog ook wel eens lenen!!
Succes met je studie.

Groetjes Francisca