Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 5 mei 2012

Corry 60 jaar.

Hallo Allemaal
Dit is het kaartje dat ik naar Corry heb opgestuurd voor haar 60ste verjaardag.Corry als je dit vandaag nog leest een hele fijne dag vandaag en nog vele jaren ook in blogland.


Het papier komt uit het blok dat ik samen met mijn dochter gekocht heb.
Magnoliastempel ingekleurd met copics
De Tim Holtz klok en de cijfers en letters gebruikt.
Lint gekocht bij de hobbystunter
Nog verder opgesierd met wat roosjes.
Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve en leuke reactie's en ben ik benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Mirjam en Liek Nugteren zei

Zo ik kijk even twee dagen niet en zie ineens drie kaartjes bij jou.
Er leuk allemaal weer.
Wat een lieve stempel ook, deze laatste kaart.
En nu ben ik eindelijk eens de eerste met een reactie!!! Dat is ook een hele kunst!!

Liek

Tinie zei

Wat een geweldige mooie kaart heb je voor Corry gemaakt, prachtig van kleur ook!!!

Groetjes Tinie

Ellen zei

Ma, hij is ontzettend leuk geworden! Moio gedaan met die kleurencombinaties!

Grietje Jansen zei

Mooie kaart.
Corry wordt wel in de kaartjes gezet dit jaar.

Grietje

Kizzy zei

Een super leuk kaartje weer Joke, Corry zal er vast erg blij mee zijn!
Liefs Kizzy

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Joke, leuk die verstopte tag

Groetjes Corrie

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, daar is Corry vast heel blij mee!