Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 20 mei 2012

Een bloemenkaartje

Hallo Allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes ik lees ze met veel plezier.Dit kaartje heb ik woensdag al gemaakt maar nog geen tijd gehad om op mijn blog te zetten.
 Zelf vind ik het wel een vrolijke kaart geworden.De Nellie Snellen bloemen ponsen weer gebruikt.
 De stempel ingekleurd met copics
Deze stempel heb ik voor moederdag van mijn dochter gekregen.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende keer.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Joke wat een super mooi en fleurig kaartje, leuke stempel heb je van je dochter gekregen

Groetjes Corrie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een schattige kaart en echt een leuke tekst!!

Groetjes liek

corry'kaart zei

hoi joke
de vrolijkheid straalt van je prachtige kaart af!
erg leuk en mooi met al die bloemetjes!
groetjes van corry

Margo zei

Wat een lief en vrolijk kartje, erg mooi ingekleurd !
Liefs
Margo

Danoesja zei

Hoi Joke

Het is een supervrolijk kaartje, roze en groen gaan altijd goed samen.

Lieve groetjes
Danoesja

Marianne Schut zei

Hai Joke, een super leuke kaart weer! Mooie deze kleurtjes en wat staat Tilda in een bloemenzee! Mooi hoor! Liefs Marianne

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, leuk gedaan met die bloemetjes op de swirls.

Kizzy zei

Ik vind het weer een schitterend kaartje Joke.
Liefs Kizzy

jolanda zei

Mooi kaartje en een leuk afdrukje