Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 9 mei 2012

Een Geldmapje

Hallo Allemaal ,ik heb een paar dagen over dit geldmapje gedaan maar het was heel erg leuk om te maken.Het idee heb ik van EKEF gehaald nou het is gewoon een feestje om dit kaartje te maken.
Het papier komt uit het blok van Papermania Boysenberry
Magnolia stempels ingekleurd met copics
Nellie Snellen ponsen en Martha Stewart pons
Verder versierd met perlen pen en magnolia bloemen
 De voorzijde van het geldmapje

 Dit is de binnenkant en achter tilda kan je het geld inzetten.Vergeten even een foto met het geld erin te maken.

 De binnenkant voorzijde en achterzijde met spreuk en verder versierd met bloemen

Dit is de achterzijde waar gefeliciteerd opstaat,helaas niet scherp op de foto
Ben benieuwd wat jullie van dit geldmapje vinden.Fijne dag verder en tot de volgende keer.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwww wat mooi Joke

Groetjes Corrie

Ellen zei

Wat een super leuk idee en hij is ook ontzettend mooi geworden ma!

Kizzy zei

Wat een prachtig kaartje weer Joke, je hebt super leuke kleuren gekozen en je hebt leuke mallen gebruikt, erg mooi!
Liefs Kizzy

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooi geldkaartje, je hebt mooi papier gebruikt en weer supermooi ingekleurd. De spreuk vind ik ook geweldig.
Ik vind het ook moeilijk om goede foto's te maken, van mijn man weet ik dat ik de flits moet uitzetten en de camera op macrostand moet zetten maar dan moet je hem wel heel stil vasthouden. Ik heb net nieuwe foto's van mijn flesje erop gezet, het is nu beter te zien.

Lieve groetjes
Danoesja

corry'kaart zei

hoi joke
wat een gaaf geldmapje zoiets is erg leuk om te schenken!
groetjes van corry

jolanda zei

heel erg mooi gedaan.

Karin zei

Wat een leuk kaartje zeg! Mooi dat paars.