Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 3 mei 2012

Een kaartje in het blauw

Hallo Allemaal
Vandaag toch nog een kaartje op mijn blog.Mijn man en ik zijn behoorlijk verkouden en hoesten in concert.Dit kaartje heb ik nog geen tekst gegeven omdat ik vind dat je met dit stempeltje alle kanten op kan.
Het papier komt van de Action vandaan en ook de lintjes.
Het magnolia stempel is ingekleurd met copics.
De bloemen met Nellie Snellen ponsen.
Voor de rest alleen Perlen pen gebruikt voor de bloemen en de hoeken.


Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden en nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Kizzy zei

Hoi Joke, veel beterschap voor jullie beiden, word maar snel weer beter.
Je kaartje is weer heel leuk geworden, super leuke stempel ook.
Liefs Kizzy

corry'kaart zei

hoi joke
nou dan kan je ons de hand schudden ook mijn man en ik lopen de hele dag te blaffen,vandaar dat ik maandag langs de dokter gaat wippen:-))
je kaart hebt er toch niet onder geleden, want het is een schatje geworden!
groetjes van corry

Saskia zei

Ja, je kunt beter een hond nemen dan zelf blaffen. Grapje. Hoorde dat jullie zo verkouden zijn. Vervelend. Even lekker bijkomen. Doe het rustig aan. Thijn is ook nog aan het hoesten. Je kaart is mooi. Groot gelijk dat de tekst later komt.
Groetjes Saskia

Corrie zei

Hoi Joke
wat een mooi kaartje prachtige kleuren heb je gebruikt.

beterschap voor jou en je man
Groetjes Corrie

jolanda zei

beterschap.
Vind het een mooi kaartje.

Danoesja zei

Hoi Joke

Je kaartje is weer prachtig, mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Mijn jongste is ook al ziek thuis en als ik het zo lees zijn er veel zieken, ik hoop dat jullie weer snel opgeknapt zijn.

Lieve groetjes
Danoesja