Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 24 mei 2012

Een kerstkaart

Hallo Allemaal

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.Vandaag laat ik een kerstkaart zien die ik van het weekend gemaakt heb.Het is weer een labelkaart geworden die bij EKEF als workschop gegeven is.
 Het lint met sterretjes heb ik een keer gekregen
 Het magnolia stempeltje ingekleurd met copics
De labels met de sterrenmagnolia uitgestanst.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Groetjes Joke

5 opmerkingen:

Karin zei

Wat een leuk modelletje Joke. De sterretjesrand vind ik ook erg mooi.

Margo zei

Wat een schatje !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi joke
ja een leuk model kaart he om te maken? je hebt er een gave kerstkaart van gemaakt en erg leuk met die tekst op de label!
groetjes van corry

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat zijn ze toch leuk die labelkaarten, je hebt er een mooi kerstkaartje van gemaakt.

Lieve groetjes
Danoesja

Kizzy zei

Een super mooi kaartje weer Joke!
Liefs Kizzy