Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 6 mei 2012

Een Kerstschudkaart

Hallo Allemaal
Bedankt voor de leuke reactie's op Corry's verjaardagskaart.De kaart die ik jullie wil laten zien is met een nieuw stempel van magnolia die ik al een tijd heb liggen en er maar niet aan toe om er een kaart van te maken.
Het papier heb ik bij het kruitvat gekocht.
Het stempeltje met copics ingekleurd.
Van magnolia ook de sterrenrand gebruikt en de sterrentjes op de kaart geplakt.


In de mica sterrentjes gebruikt van de action en als achtergrond zie je de tekst.Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
een erg leuke en sfeervolle kerstkaart! en je kaart die ik van je kreeg is werkelijk prachtig!! dank je wel
groetjes van corry

Danoesja zei

Hoi Joke

Prachtig met al die sterrentjes en dit is een hele leuke Tilda.
Het kaartje voor Corry is ook erg mooi, fijn om voor iemand iets speciaals te maken vind ik.

Lieve groetjes
Danoesja

Corrie zei

Wat ene mooie kaart
leuk dat schudvenstertje

groetjes Corrie

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke! En zo lekker op tijd voor de kerst, je kan niet vroeg genoeg beginnen.

hildedewilde zei

Leuk hoor joke! Eigenlijk wel slim om nu al aan je kerstkaarten te beginnen!

jolanda zei

heel mooi kaartje.
leuk met de schudsterretjes, past goed bij het afdrukje

Kizzy zei

Een prachtig kaartje Joke, Tilda is zo mooi ingekleurd, het papier is ook super en de sterretjes passen er perfect bij.
Liefs Kizzy