Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 27 mei 2012

Een nieuwe woning

Hallo Allemaal

Ik laat vandaag een kaartje zien wat afgelopen vrijdag al gegeven is aan Xander,Glen en Feline.Zaterdag zijn ze verhuisd naar hun nieuwe woning en voor hun heb ik dit kaartje gemaakt.Het idee komt van EKEF met mica er tussen in.Hierdoor krijgt de kaart ook wat diepte.
 De stempels heb ik ingekleurd met Copics
 Het sleuteltje en slotje is gekocht bij de Hobbystunter
Ze zijn verhuisd naar nr 48 ja dus even veranderd.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil jullie bedanken voor de reactie's op mijn vorige kaart.Groetjes Joke

10 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een mooie kaart is het geworden. Geel leuk gedaan op deze manier. De kaart krijgt zo inderdaad diepte.
Groetjes Saskia

corry'kaart zei

hoi joke
je kaart ziet er supergaaf uit met al die leuke details en kleuren,als je zo kaart krijgt nou daar word je echt vrolijk van!
groetjes van corry

Margo zei

Super mooi kaartje zeg, heel leuk met dat diepte erin !
Liefs
Margo

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een prachtige kaart met hele vrolijke kleuren.
Jij ook bedankt voor je lieve berichtjes die je altijd bij me plaats.

Lieve groetjes
Danoesja

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een mooi effect met die diepte. Ik vind de stempel met het huis ook echt super.
Ik ben jaloers op jouw kleurtechniek. Heel mooi!!

Liek

Corrie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Joke

Groetjes Corrie

Kizzy zei

Wauww een prachtig kaartje Joke!! Super lieve kleurtjes ook.
Liefs Kizzy

jolanda zei

schitterend kaartje, leuk met de bedeltjes.

Grietje Jansen zei

Een hele mooie kaart.
Mooi ingekleurd en leuke details.

Grietje

Karin zei

Dit is ook een prachtig kaartje Joke! Heel mooi.