Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 4 mei 2012

Gefeliciteerd

Hallo Allemaal

Vandaag toch nog een kaartje gemaakt.Bij de uitdaging van EKEF zag ik dit voetballertje en die vond ik toch wel erg leuk dus een beetje nagemaakt.Vond het erg leuk om te doen maar zet het kaartje er niet bij.
Het papier komt bij het kruitvat vandaan
Stempeltje ingekleurd met copics
Grasrand van crealies en de knoopjes bij geplakt.
Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden en nog bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Kizzy zei

Ik vind je kaartje weer heel geslaagd, je hebt heel mooi papier gekozen, Edwin is ook super mooi ingekleurd.
Ik wens je alvast een super fijn weekend toe.
Liefs Kizzy

Saskia zei

Je kaart ziet er weer heel mooi uit. Zal snel Karin leren hoe je het moet doen, dan kun je gewoon meedoen met challenges en anders kun je het ook even vragen hoor.
Groetjes Sas

corry'kaart zei

hoi joke
een leuke frisse maar toch stoere kaart,ziet er erg leuk uit!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat ene leuke stoere kaart
mooi papier heb je ervoor gebruikt

Groetjes Corrie

Tinie zei

Heerlijk stoer kaartje, prachtig Gré!!!

Groetjes Tinie

Tinie zei

Dit moet natuurlijk Joke zijn:)

Groetjes Tinie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooi stoer kaartje en mooi ingekleurd is Edwin.
Fijn weekend.

Lieve groetjes
Danoesja