Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 31 mei 2012

Nog een labelkerstkaart

Hallo Allemaal


Vandaag wil ik deze kerstkaart laten zien.Ja alweer maar een voorraad maken lijkt me toch wel fijn,vorig jaar had ik te kort en dat probeer ik nu voor te zijn.Dan maar iedere maand een paar maken.
 Bij EKEF komt dit model kaart vandaan.Het papier is dubbelzijdig en is eenvoudig te vouwen.
 Het magnolia stempel ingekleurd met copics en de kaart versierd met sterrenlint en houten sterretjes.
De randen ook met de sterrenrand van magnolia versierd en bij de labels komen ook de sterren weer voor.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog bedankt voor de leuke en lieve reactie's op mijn verhuiskaart,ik lees ze met heel veel plezier.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
leuk model kaart he? van EKEF heb deze ook gemaakt en er zullen er nog meer volgen!maar jou kaart ziet er superleuk uit zo met tilda en die zilveren sterretjes!
groetjes van corry

jolanda zei

heel leuk gedaan!

Tinie zei

Zo knap om nu al met kerst bezig te zijn, hij is weer super mooi!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

deze is ook erg mooi Joke
Groetjes Corrie

Kizzy zei

Hoi Joke, het is weer een heel leuk kerstkaartje geworden.
Liefs Kizzy

Ellen zei

Heel leuk ma!

Karin zei

Wat een leuk kaartje, die sterretjesrand vind ik erg gaaf.