Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 16 mei 2012

Speciaal voor Jou

Hallo Allemaal


Als eerste wil ik Helleen begroeten als volger bij mij welkom en tip of opmerkingen hoor ik graag.Zo Ellen ik ga weer verder met mijn eigen blog en wat een leuke reactie's heb je op je kaart gehad.Dit kaartje heb ik al even liggen want ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de familie die gauw jarig is en ja dat kan ik nog niet op mijn blog zetten.Dus ik kijk wel bij jullie maar even minder van mij.
Het papier dat ik voor dit kaartje gebruikt heb komt bij de action vandaan.
De ponsen van Nellie Snellen
Het stempeltje ingekleurd met copics
Met de perlenpen verder afgewerkt.
Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden/Groetjes Joke

10 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje.
Leuke bloemen heb je erop gemaakt.

Inky's Creaties zei

Hoi Joke,

Ik vind je kaartje weer erg leuk geworden.

Groetjes Inky

Kizzy zei

Wat een leuk kaartje weer Joke, vind de kleurtjes ook mooi gekozen.
Liefs Kizzy

corry'kaart zei

hoi joke
wat een vrolijke kaart met die bloemen in de hoeken,ziet er fris en fruitig uit!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Joke

groetjes Corrie

Ellen zei

Hij is erg leuk ma! Mooi ingekleurd ook

Groetjes Ellen

marja zei

Wat een beauty van een kaartje Joke, supers!!

Lieve groetjes Marja.

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooi kaartje,mooi ingekleurd ook, hij is erg vrolijk.
Het kaartje van je dochter is ook erg mooi, zo moeder zo dochter dus.

Lieve groetjes
Danoesja

Karin zei

Wat een mooi kaartje Joke, heerlijk dat rose, en dat stempeltje vind ik ook erg gaaf!

hildedewilde zei

wat een leuk kaartje weer joke!
gr, hilde