Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 2 mei 2012

Twinkle Stars

Hallo Allemaal
Vandaag een kaartje gemaakt naar idee van EKEF een labelkaart.Bij Corry zag ik de kaart al op haar blog en vond ik zo leuk dus aan de slag gegaan.
Ik hen voor de kaart dubbelzijdig papier gebruikt.
Magnolia stempel ingekleurd met copics en het bont met Liguid Applique opgevuld
Verder de kaart opgesierd met magnolia sterrand en label met sterren.
Het lint bij mijn dochter weggehaald,mist ze toch niet.


Verder nog brads om op te vullen.Ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden en bedank jullie voor de leuke en lieve reactie's.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Kizzy zei

Ik vind het weer een echt plaatje, Tilda is super leuk ingekleurd, vind de kleuren ook erg mooi. Een pracht van een kerstkaartje.
Liefs Kizzy

Corrie zei

Wat een super mooi kaartje Joke, leuk zeg die ster labels
Groetjes Corrie

Saskia zei

Wat een leuke kaart is het weer geworden. Goed voor je voorraad, leuk model.
Groetjes Saskia

Tinie zei

Wat een geweldige sketch is dit, super mooi geheel weer!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
je kaart is meer dan prachtig geworden en zo leuk met dat aparte labeltje,top!
groetjes van corry

jolanda zei

Heel erg mooi kerstkaartje.
Vind de kleuren oook schitterend

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooi kersrkaartje, je hebt weer heel mooi ingekleurd en die sterrenlabel is supergaaf, leuk model kaart ook.

Lieve groetjes
Danoesja