Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 20 juni 2012

35 Jaar een paar

Hallo Allemaal
Als eerste wil ik Martine en Sandra welkom heten op mijn blog heel erg leuk dat jullie mij gevonden hebben.Als je tips heb of op of aanmerkingen hoor ik ze graag.
Vandaag een kaartje naar de workshop van afgelopen vrijdag en om met de uitdaging van afgelopen dinsdag mee te doen bij EKEF de uitdaging is maak een kaart wat een dier dat  mensendingen doen.Mijn broer en schoonzus zijn a.s. zaterdag 35 jaar getrouwd en ik vond dit stempeltje er wel heel erg leuk bij.
 Het papier komt van bleuberry pie.De Tim Holtz lettermal gebruikt
 Het stempeltje ingekleurd met copics
 De bloemen met de Nellie Snellen pons gemaakt en daarin doo drops ingedaan
 Hier alleen het rondje zonder de rand deze haak je in mekaar.
Binnen heb ik de harten pons gebruikt om daarin Hartelijk gefeliciteerd te stempelen en daar kunnen onze namen nog bij.Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.Groetjes Joke

13 opmerkingen:

Margo zei

Wat superschattig ! Ik had het modelletje ook al zien voorbijkomen en heb het al eens uitgeprobeerd, leuk model kaart om te maken he !
Liefs
Margo

Corrie zei

wat een super leuk kaartje en modelletje Joke

groetjes Corrie

Ellen zei

Mam, wat een lief kaartje en leuk model heb je gebruikt! Daar zijn ze vast blij mee!

Liefs Ellen

corry'kaart zei

hoi joke
een erg lieve kaart en dat model vind ik erg leuk,knap werk hoor!
groetjes van corry

SandraW zei

Prachtige kaart, Joke!
Superlief!

Liefs, San

jolanda zei

heel mooi kaartje met een lief afdrukje.

marja zei

Ooooh Joke wat een prachtig kaartje, schitterend!!!!!
Alles past zo mooi bij elkaar, supers!!

Lieve groetjes Marja.

m@deliefjuh zei

wat een geweldig leuk model kaart is dit!

groetjes Martine

arjette zei

Wat een geweldig kaartje zeg, super!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

gr. arjette.

Aletta zei

Geweldige leuke kaart met een superlief stempeltje erop, welke dan ook weer prachtig is ingekleurd.

Gezellig dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Bernadet zei

Geweldige kaart, prachtige stempel, leuk model!!
Hartstikke leuk dat je meedoet bij elke Kaart een Feestje!!

Petra zei

Wat een mooie kaart! En de digi past goed in ons thema!
Dank je wel voor het meedoen bij EKEF!
Groetjes Petra

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een schatje! Zo ontzettend snoezig!
Gezellig dat je meedoet met EKEF!
Groetjes Jolanda.