Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 2 juni 2012

De redder in nood

Hallo Allemaal
Vandaag een mannenkaart met een stempel die ik geleend heb van Ingrid.Zelf vind ik deze stempel helemaal geweldig en omdat we twee brandweermannen in onze familie hebben heb ik deze vast gemaakt.
 Het papier komt uit het blok van 7 gypsies dat dubbelzijdig papier heeft.
 De stempel ingekleurd met copics
een label tussen gedaan met Happy Birthday en verder opgesierd met houten sterretjes.IK wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn kerstkaart en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje Joke

groetjes Corrie

Margo zei

Superleuk Joke !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi joke
wat een lekkere stoere kaart met die vreselijk leuke stempel erop! van zo vrolijke kaart word je echt wel vrolijk:-))
groetjes van corry

Inky's Creaties zei

Hij is geweldig geworden, zullen de brandweermannen leuk vinden.

Groetjes Inky

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuke mannenkaart, deze stempel heb ik idd ook wel eens gebruikt.
Groetjes Saskia

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een superleuke kaart, en dit stempeltje is echt heel gaaf, mooi ingekleurd ook.
Je kerstkaartje is ook erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

jolanda zei

Een echte mannenkaart.
Lekker stoer.