Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 23 juni 2012

Een Award

                                                    
Hallo Allemaal

Van de week zag ik dat ik bij Sandra mee de met de sunshine award zodat jullie mij iets beter zouden leren kennen.Sandra bedankt hiervoor wel iets later maar ik ben ook op dit moment nog in de lappenmand.Vanavond wou ik met het verzoek in gaan.


1. Wat is je favoriete dier?
Zelf hebben we geen huisdieren maar een hond geeft toch de voorkeur.

2. Wat is je favoriete getal?
7,mijn geboorte dag

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drankje?
Koffie

4. Facebook of Twitter?
Geen van twee

5. Wat is je passie?
Mijn gezin ,en sinds kort ook een kleinzoon.
Ook kaartjes maken hoort bij de passie

6. Krijgen of geven?
Geven ,maar krijgen is af en toe ook leuk.

7. Wat is je favoriete patroon?
De vierkanten kaarten heeft toch wel de voorkeur


8. Wat is je favoriete dag van de week?
Ik heb geen favoriete dag in de week maar af en toe doen we gezamenlijk een hobbydag houden.

9. Wat is je favoriete bloem?
Rozen

10. Wat is je favoriete land?
Frankrijk.


Nu moet ik ook nog de award doorgeven aan anderen ja dat is moeilijk.Want ik vind alle blogs die ik volg ontzettend mooie kaartjes maken.
Maar hier komen ze dan

Dames het is aan jullie en voor de rest nog een fijn weekend.
Met nog hopelijk heel veel mooie kaarten.
Groetjes Joke

1 opmerking:

SandraW zei

Leuk om op deze manier wat meer over je te weten te komen!

Liefs, San