Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 26 juni 2012

Een beterschapkaart

Hallo Allemaal

Eindelijk aan het opknappen en ik zag dat er bij It's a Magnolia Challenge een nieuwe challenge is met alleen edwin op de kaart.Van Saskia heb ik deze afdrukjes gekregen en ben ik aan de slag gegaan.

 Het papier komt uit het blok van 7 gypsies,zelf vind ik dit heel fijn papier om mee te werken is aan beide kanten te gebruikenBij deze kaart heb ik ook wondgaas gebruikt,bij Karin zie ik dit regelmatig en het geeft zo leuk effect aan je kaart.
 Edwin ingekleurd met Copics
Het stempeltje van beterschap gekregen van mijn oudste dochter.Ook de roosjes een keer gebruikt .Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reactie,s op mijn kerstkaart ik heb ze met veel plezier gelezen.Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Corrie zei

Die is mooi Joke! Beterschap hoor

Groetjes Corrie

Inky's Creaties zei

Ik vind hem erg leuk geworden. Gelukkig dat je zelf weer aan het opknappen bent.

Groetjes Inky

SandraW zei

Een hele mooie kaart, Joke!
Met superleuke details!

Liefs, San

p.s. dank je wel voor je lieve reacties op mijn blog!

m@deliefjuh zei

super leuk! zo met dokter edwin :) daar kikkert die persoon vast van op

groetjes Martine

corry'kaart zei

hoi joke
goed om te lezen dat het wat beter met je gaat want anders had je deze dokter edwin naar jezelf moeten sturen:-)) maar het is wel een leuke kaart met die mooie bloementoef!
groetjes van corry

Karin zei

Wat een leuk kaartje, ik vjnd dit zo'n leuke stempel!

jolanda zei

Van zo'n mooi beterschapskaartje, wordt je vast weer gauw beter

*~Patries~* zei

leuk kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia