Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 9 juni 2012

Een Kerstkaart

Hallo Allemaal
Rebecca en Marga welkom op mijn blog ik vind dat altijd super leuk als je mij gevonden hebt.Vandaag wil ik een kaartje laten zien dat ik eerder bij Corry zag.Dat vond ik zo'n leuk kaartje dat ik het heb geprobeerd na te maken.Het is wel iets veranderd maar het idee komt bij corry vandaan.
 Het papier heb ik gekocht bij de Hobbystunter
 Het magnolia stempel is ingekleurd met copics
De woorden kerst met de Tim Holtz mal gemaakt.Het lint bij Intratuin gekocht op derde kerstdag want dan is het lint daar erg goedkoop.
En hier de kaart zo als ik hem heb afgemaakt na aanleiding van jullie tips.Het is een dieper rode letters geworden en een paar knopjes erbij.Ik wil iedereen bedanken voor de reactie's op deze kaart en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Tinie zei

Inderdaad, het is een prachtige kaart met hele mooie details!! Je onderste kaart was toch de mooiste hoor:)!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Toffe kerstkaart en heel mooie mannenkaart !
Liefs
Margo

Saskia zei

Hoi, je kerstkaart is mooi geworden. Leuk gedaan zo. Verder is je mannenkaart zo helemaal af, dit bedoelde ik inderdaad.
Groetjes Saskia

marja zei

Wat een super mooie kerst kaart, geweldig!!! Je mannen kaartje is echt helemaal af zo, prachtig!

Lieve groetjes Marja.

jolanda zei

Beide kaartjes zijn heel erg mooi.

Rebecca zei

vindt ze beiden heel mooie kaartjes en ben met plezier volger van je geworden ze!

groetjes Rebecca

corry'kaart zei

nou dit zijn twee prachtige kaarten geworden en heel erg leuk om naar te kijken!
groetjes van corry

Danoesja zei

Hoi Joke

Je mannekaart vind ik super met de rode tekst, echt heel mooi. Ook je kerstkaart is prachtig.

Lieve groetjes
Danoesja