Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 24 juni 2012

Een kerstkaartje

Hallo Allemaal

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.Ik lees ze met veel plezier.Vandaag wil ik een kerstkaartje laten zien die ik net voordat ik ziek ben geworden heb gemaakt.Het is naar het idee van EKEF maar nu in een vierkant.
 Het papier komt uit het blok van Happy Mery's bloc
 Het magnolia stempel ingekleurd met Copics en er houten sterrentjes op de rand geplakt
 Ook de binnenkant versierd,en de sterrenrand van magnolia gebruikt
 Het wit van de muts met Liquid Applique verwerkt,en met de de Heat it op gewarmt waardoor je drie D effect in de rand krijgt
De kerstboom met Versa mark bestempeld en er Embossing glitter op gedaan.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ook als is het zomer??
Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Joke

Ik was even afwezig deze week, had het zo druk dat ik niet aan bloggen toekwam.
Je kerstkaart is supermooi ook aan de binnenkant.
Ik vind je kaart met die twee muisjes in dat bootje ook helemaal schitterend, ze zijn zo lief.
Ook je kaart met Edwin is prachtig, heel veel succes met die challenges.
Nog bedankt voor de award ik vind dit echt heel lief van je, ik doe hier eigenlijk niet aan mee omdat ik gewoon niet kan kiezen tussen iedereen die ik volg, ik zie bij iedereen mooie creaties en ik ben al heel blij met mijn volgers en de reacties op mijn posten, nu heb ik geloof ik al meerdere awards gekregen dus de vragen wil ik best beantwoorden maar ik ga eerst even bij iedereen langs.
Tot snel weer.

Lieve groetjes
Danoesja

Inky's Creaties zei

Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
Welke zomer bedoel jij? Het lijkt wel herfst en inderdaad tijd om Kerstkaartjes te gaan maken.

Groetjes Inky

Ellen zei

Hey Ma,

leuk kaartje is dit geworden zeg!!

Heb je al genoeg kerstkaarten, LOL?

Groetjes Ellen

corry'kaart zei

hoi joke
vind je kerstkaart prachtig geworden erg mooi bewerkt en vast voor de kerstbak:-)) en geen stress aan het eind van het jaar!
groetjes van corry

Corrie zei

Hoi Joke
wat een mooie kerstkaarten

groetjes Corrie

jolanda zei

heel mooi kerstkaartje

marja zei

Wat een prachtig kerst kaartje!! Super mooi van kleur.

Lieve groetjes Marja.

Anita Meijer zei

Hoi Joke, leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op mijn blog. Wat maak jij schitterende kaarten zeg, je kleurt ook zo mooi in. Heb met plezier even rondgeneusd op je blog. Heel mooi.
Groetjes van Anita