Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 10 juni 2012

Een vlaggenslinger voor onze kleinzoon.

Hallo Allemaal

Ik wil vandaag nog de vlaggenslinger die ik voor onze kleinzoon gemaakt heb nog laten zien.
 Dit was een ontzettend leuk werk om dit voor e kleinkind te maken.
 De letters heb ik bij het kruitvat gekocht en de vlaggen  versierd met bloemen en vlinders van Nellie Snellen.
 De vlaggenmal is heel veel gebruikt die ik van mijn dochter geleend heb.
 Een foto met janick en mijn dochter er bij gefotografeerd.
 De nijntje's heb ik van Saskia van kreasas gekregen.Nog bedankt hiervoor Saskia.




Hier hangt de hele slinger in hun huis.Ze vonden het erg leuk om dit te krijgen.Ben benieuwd wat jullie van deze vlaggenslinger vinden.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Wat heeft hier een werk in gezeten, maar hij is schitterend geworden. Oma kan heel trots zijn op haar creaties. En Sas, super die nijntjes past er helemaal bij.

Groetjes Inky

Tinie zei

Wowww wat een prachtige slinger, super geheel en wat bijzonder om dat te mogen ontvangen, geniet van het oma zijn:)!!!

Groetjes Tinie

Danoesja zei

Hoi Joke

Gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon, wat zal je glimmen van trots.
Je vlaggenslinger is geweldig mooi.
Geniet van je kleinzoon.

Lieve groetjes
Danoesja

Corrie zei

Wauwwww wat een werk heb je daar aan gehad Joke, Maar het resultaat is dan ook prachtig!!!!

Groetjes Corrie

marja zei

Wooow wat heb je hier veel werk mee gehad, maar het resultaat is schitterend!!!!!

Lieve groetjes Marja.

corry'kaart zei

hoi joke
nou hier zat een heleboel werk in maar wel meer dan prachtig geworden en toch leuk om er zo van te kunnen genieten:-))
groetjes van corry

Saskia zei

Hoi, wat een mooie slinger. Had gisteravond nog gekeken maar hij was er nog niet. Wat een kunstwerk. Ik ga vanavond even in het echt bewonderen.
Groetjes Sas

Ellen zei

Ma, hij is ontzettend gaaf geworden!!!

jolanda zei

Heel erg mooi gedaan.