Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 22 juni 2012

Hartelijk Gefeliciteerd

Hallo Allemaal.

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart.Vandaag wil ik graag meedoen met NKU uitdaging 21.Deze kaarten vind ik zo leuk dat ik dit toch ook een keertje wilde proberen.
 Het papier komt bij Maja Design vandaan,het stempeltje ingekleurd met Copics
Het grasrandje komt van crealies vandaan.Wat vlinders erbij gedaan omdat ik anders niet aan de skecth voldeed.Met de Perlen pen nog verder afgemaakt.Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Groetjes Joke

15 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een geweldige sketch, prachtig je kleuren, een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

marja zei

Wat een geweldig kaartje Joke, zulke mooie kleurtjes!!!!

Lieve groetjes Marja.

Jolanda zei

een hele lieve kaart Joke:0) Leuk dat je meedoet met de NKU!
grtz Jolanda

Marjan zei

Wat een mooie jongenskaart zeg !!
Leuk dat je meedoet bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem helemaal top, bedankt voor je deelname bij de NKU.
gr. Liesbeth

Corrie zei

Wat een geweldig leuk kaartje
Groetjes Corrie

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart Joke en bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Fijn weekend, groetjes Marga.

Marianne zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Joke en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
liefs, Marianne

Grietje Jansen zei

Een erg mooie kaart.
De vlinders passen er ook wel bij.
Succes!

Grietje

Saskia zei

Hoi, wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Mooi gedaan met de sketch. Hoop dat je je alweer wat beter voelt.
Groetjes Saskia

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke!

corry'kaart zei

hoi joke
wat heb je er een geweldige kaart van gemaakt heel erg leuk met deze sketch en kleuren!
fijn weekend en groetjes...corry

Heleen zei

Wat een prachtige jongens-kaart! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
Lieve groetjes,
Heleen

inge zei

Hele mooie jongenskaart Joke, erg mooi gemaakt. Leuk dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje