Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 12 juni 2012

Hoera een Kleinkind.

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik jullie de laatste kaart laten zien die ik gemaakt heb als Janick geboren zou zijn.Deze kaart heb ik verstuurd naar de ouders van Joel.
Het papier en de stempel komt van magnolia
 De stempel ingekleurd met copics
 Verder nog wat versiering aan gebracht

Hopelijk heb ik jullie niet verveeld met alle geboorte kaartjes maar het was wel ontzettend leuk om te maken en om het op mijn blog te zetten.Iedereen ook bedankt voor de leuke reactie's en tot de volgende keer.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Tinie zei

Je mag wat mij betreft doorgaan met de kleine hoor, want dit is wederom een plaatje!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Ohhh dit is ook een schatje joke

groetjes corrie

Saskia zei

Leuk hoor. Dit verveelt nooit.
Groetjes Saskia

Karin zei

Wat een leuk kaartje, mooi gedaan met die swirls.

marja zei

Wat een plaatje Joke, super schattig kaartje!!

Lieve groetjes Marja.

Mirjam en Liek Nugteren zei

Even reageren hoor op al je creaties...
Wat een superleuke en mooie slinger en lieve kaartjes.
Je bent aardig druk geweest.

Geniet maar weer lekker van je kleinzoon.
Liek

Margo zei

Wat een lieverdje !
Margo