Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 27 juni 2012

Kleurenteamkaart lichtblauw beige

Hallo Allemaal

Het is alweer de laatste woensdag van de maand en is het weer tijd voor de kleurenteam die door Martine wordt georganiseerd.Kijk bij haar blog hoe je hiervoor mee kan doen en wie er verder allemaal meedoen.
 Mijn bijdragen is een verjaardagskaart. Het papier komt bij de boekenvoordeel vandaan ook het kantje en de knopjes heb ik hier kunnen vinden.Ook de Sizzex van Tim Holtz gebruikt
Het Magnoliastempel ingekleurd met Copics.Ik wil iedereen bedanken voor de bezoekjes en tot de volgende keer.Groetjes Joke

31 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een leuke verjaardagskaart Joke, daar word je blij van!
Fijne dag, groetjes Mariken.

Ellen zei

Die Edwin staat er helemaal klaar voor om de jarige te feliciteren! Leuke kaart.
Fijne dag, Ellen

Mirjam en Liek Nugteren zei

Allemachtig. Twee dagen niet gekeken en er zijn al weer drie kaarten geplaatst! Echt allemaal even mooi!
Ik vind je kleuren van de Edwin kaarten erg mooi!
En gefeliciteerd met je dochter!!!

Liek

Pia zei

Wat een leuke verjaardagskaart Joke!
Groetjes,
Pia

Nancy zei

Hey Joke,

't Is een zeer geslaagde mannenkaart geworden!!

Liefs,
Nancy

Karin zei

Prachtig kaartje Joke, lekker stoer!

martina's kaartjes zei

wat een leuke mannenkaart ! topperjte en lief !
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

Marijke en Chantal zei

Wat een mooi en geslaagde verjaardagskaart!

Groetjes, Marijke en Chantal

corry'kaart zei

hoi joke
echt een pracht van een kaart en gelijk goed te gebruiken voor een mannen verjaardag!
groetjes van corry

M@rjan zei

Erg leuke kaart en prachtig kleurwerk!

Bep zei

Hoi Joke,

Die Edwin staat er helemaal klaar in die mooie kleuren vandaag om de jarige te feliciteren, heel erg leuk.

Gr...Bep

jolanda zei

Heel mooi kaartje in leuke kleuren

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuke kaart en het linken is weer gelukt.
Leuk gedaan die cirkel met de embossingklok.
Groetjes Saskia

manuela zei

Heel mooi kaartje in leuke kleuren

GerJanne zei

Hoi Joke,
wat een leuke kaart! Deze Edwin is mijn favoriet!! Superleuk!!

Groetjes,

GerJanne

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie verjaardagskaart, leuk in deze kleurencombinatie.

Groetjes Ans

Grietje Jansen zei

Mooie mannenkaart, meestal zoek ik het voor een man in donkerder kleuren, maar jij laat hiermee zien dat ook een lichte kleur heel goed kan.

Grietje

Lia zei

Geweldig leuke kaart heb je gemaakt,
groetjes Lia

Karin zei

Hele leuke jongenskaart, mooie combinatie van je kleuren en papier!
Groetjes

Annelies zei

Hoi Joke,

Mooie kaart en leuk papier gebruikt!

Groetjes, Annelies

Corrie zei

Wat een mooie kaart
Schitterend papier is dat zeg

groetjes Corrie

Tessa en Anke zei

Ziet er super uit. De kleuren passen heel goed bij elkaar.
groetjes Tessa & Anke

Babette zei

Heel mooi kaartje, leuk die knoopjes.
Groetjes Babette

Colien zei

Leuke kaart en deze stempel van Edwin blijft mijn favoriet!
grtz.Colien

hennie zei

Hoi Joke, wat heb je een leuke kaart gemaakt, met hetzelfde papier dat ik vandaag ook gebruikte.
Ik ben maar gelijk je volger geworden, ik kom nog eens bij je buurten.
Lieve groetjes hennie.

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een stoer kaartje en wat een leuk papier zeg.
Ook je vorige beterschapskaartje vind ik super, je bent goed met die mannenkaarten.

Lieve groetjes
Danoesja

Rosina zei

mooi kaartje Joke en Edwin is ook prachtig ingekleurd....knap hoor!!!
Groetjes Rosina

Nadine zei

Een leuk kaartje is het geworden, stoer en toch schattig!

marja evertse zei

hoi joke daar ben ik je heb een heele mooie leuke blog heele lieve kaarten groetjes marja mar.evertse@gmail.com

SandraW zei

Wat een beauty, Joke!
Mooie geëmbos(s)te cirkel en prachtig ingekleurd!
Supermooi!

Liefs, San

Nelleke zei

wat een mooie kaarten maak je. ik ben volger van je geworden en hoop dat je ook eens een kijkje op mijn blog neemt.
groetjes,
Nelleke