Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 14 juni 2012

Sending You Hugs

Hallo Allemaal
Vandaag een kaartje die mijn dochter eergisteren al van mij gekregen heeft.Ze vond hem erg mooi.
 Het papier komt uit twee verschillende blokken een van de action en de even blauwe uit Oxford.
Het lintje gekregen van mijn andere dochter
 Het magnolia stempel ingekleurs met copics
 De Nellie Snellen ponsen weer gebruikt en het hartje van de bloem met Perlen pen bewerkt.
 Ook de Martha Stewart pons gebruikt ook al zie je er niet veel meer van en Sending You Hugs met versa mark en Silver Pearl embossing poeder gebruikt
Hier nog een keer de bloemen en de nieuwe stans die ik pas gekocht heb.Weet niet meer van welk merk.Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.Ik wil iedereen ook bedanken voor de leuke reactie´s op mijn vorige kaart.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Corrie zei

je gaat als een speer Joke
wat een plaatje weer

groetjes Corrie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Ziet er weer schitterend uit!
Je stans is l;euk zeg!
Weer eens wat anders.
Ik vind de kleuren ook zo mooi!

Groeten Liek

Margo zei

Oh wat leuk gedaan zeg ! Toffe bloempjes !
Liefs
Margo

Saskia zei

Hoi, wat een mooie kaart is het. Je had de foto's al laten zien. leuk gedaan met je nieuwe stans. Groetjes Saskia

corry'kaart zei

hoi joke3
een erg lieve kaart in een erg mooie kleur,prachtig zo met die bloemen!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

wat een mooi kaartje heb je daar ! zal wel zijn dat ze daar tevreden mee is ! bedankt om je op te geven bij het kleurenkaartenteam, heb me dan maar ineens ook volger gemaakt bij jou, ik kom dus zeker nog wel een keertje terug,
fijn weekend,
grtjs, martina
x

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een zchitterende kaart met veel mooie details, prachtige bloemen en de kleuren zijn erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Danoesja zei

Moet natuurlijk schitterende kaart zijn :-))

Lieve groetjes
Danoesja

m@deliefjuh zei

prachtig gemaakt. vol met mooie details

groetjes Martine