Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 3 juni 2012

Speciaal voor Jou

Hallo Allemaal
Dit kaartje heb ik nagemaakt uit het Magnolia Magezine.Hier gaven ze van begin tot eind uitleg en dit wou ik een keertje proberen.
 Het papier komt uit een Vintage blok van de Action.
 De bloemen van de ponsen van Nellie Snellen.
 Kant gekocht bij Ellie.
 De druppels met de Perlen Pen.
De magnolia stempel ingekleurd met Copics.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en ik wil jullie ook bedanken voor de berichtjes die jullie hebben achtergelaten.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een leuke vrolijke kaart Joke
Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een juichend kaartje en zo mooi ingekleurd, ik vind de kleuren erg mooi, kortom een prachtig kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

corry'kaart zei

hoi joke
je kaart ziet er prachtig uit, lekker fris en fruitig door de mooie kleuren!
groetjes van corry

Tinie zei

Wauww wat een beauty, hij is super mooi geworden, die bloemen vind ik ook helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Saskia zei

Hoi,'
wat mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Kizzy zei

Je kaartje is prachtig geworden Joke, die kleurtjes vind ik ook super, fris en zacht.
Liefs Kizzy

Rebecca zei

een vrolijk kaartje Joke!!

groetjes Rebecca

Margo zei

Heel erg mooi Joke !
Liefs
Margo

jolanda zei

Wat een prachtig kaartje