Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 11 juni 2012

Stoer kereltje

Hallo Allemaal
Gisteren heb ik jullie de vlaggenslinger laten zien.Heel erg bedankt voor de felicitatie's en de leuke reactie's.Ik heb ze met veel plezier gelezen en super blij dat alles achter de rug is.Het is dan wel een spannende tijd.Vandaag laat ik de kaart aan jullie zien die ik ook voor het jonge gezin heb gemaakt.
 Het Maja papier heb ik hierbij gebruikt.Ik vind dit papier zo mooi ook omdat het dubbelzijdig is.De Martha Stewart pons gebruikt en een lintje erbij gedaan.
 De stempel van snoesje gebruikt,het inkleuren vond ik bij deze stempel best lastig wel drie keer over gedaan en deze er bij gedaan.
Er ook nog een vlinder bij gedaan die ik dubbel heb uitgeponst heb.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Groetjes Joke

4 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
net als die vlaggenlijn is dit een pracht van een kaart geworden en erg mooi gekleurd!!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een lief kaartje Joke

groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Prachtig is je kaartje met die mooie vlinder erop, je hebt ook heel mooi ingekleurd.
Geniet van het kleine ventje.
Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn laatste post.

Lieve groetjes
Danoesja

Tinie zei

O wat lief, ik heb de stempel ook, maar kom er niet echt aan toe:) Al gewend oma?

Groetjes Tinie