Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 30 juni 2012

Tim 3 jaar

Hallo Allemaal

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie,s op mijn label.Vind het altijd leuk om de reactie's te leze3n.Vandaag deze kaart op mijn blog.Tim is woensdag 3 jaar geworden maar vierde het vandaag en ik kan nu de kaart laten zien.
 De achtergrond is gewoon de kaart die ik bewerkt heb met de Provo Craft .Dit kaartje zag ik bij EKEF en vond het een heel leuk kaartje.
Het stempeltje van Ingrid mogen lenen en zie hier het resultaat.Het stempeltje ingekleurd met Copics en er kleuren van het stempeltje komen terug onder de kaart.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Fijn weekend en tot de volgende keer.Groetjes Joke

10 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
wat een vrolijke kaart met een grappige stempel en fris vrolijke kleuren en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk en lief kaartje !
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Als eerste gefeliciteerd en wat heb je een leuk stoer kaartje gemaakt Joke. Ik vind hem heel leuk geworden.
Groetjes van Anita

Corrie zei

Wat een leuke jongenskaart Joke

Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een vrolijk kaartje, die achtergrond is heel leuk gedaan en weer heel mooi ingekleurd.
Jij ook nog bedankt voor je lieve berichtje.

Lieve groetjes Danoesja

Ellen zei

Leuke kleurencombinatie! Het is een vrolijk kaartje gworden?

Groetjes ellen

Saskia zei

Hoi, leuk kaartje geworden.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Wat een schatje is het geworden.
Je wordt er vrolijk van.
Groetjes,
Nelleke

Grietje Jansen zei

Schattig kaartje in lekker frisse kleuren.

Grietje

jolanda zei

mooie jongenskaart