Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 5 juni 2012

Wat moet ik nou doen?

Hallo Allemaal


Ik hoop dat jullie mee willen helpen met het uitkiezen wat ik verder met deze kaart moet doen.Gisteren zag ik dit model bij de Nederlandse kaarten uitdaging en was er meteen weg van.Aangezien er al gauw een aantal heren in de familie jarig zijn ben ik aan de slag gegaan.Maar het probleem zit aan het eind wat moet ik er voor versiering opdoen.De zelfgemaakte bloem,de Tim Holtz letters of helemaal niets.
                             Hier het kaartje met de bloem,Het papier komt uit het blok van 7 Gypsies
                                                De magnoliastempel ingekleurd met Copics.
                                                            Nog een keer de bloem
                                        De kaart zonder versiering zou ook nog kunnen.
En hier met de letters van Tim Holtz.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en mij kunnen advies kunnen geven.Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.Laat later zien wat ik met deze kaart gedaan heb.Groetjes Joke

10 opmerkingen:

Tinie zei

Hij is nu ook al geweldig, maar persoonlijk vind ik de onderste met de letters het mooist!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Wat een stoere kaarten Joke
Leuke layout! ik vind die met de tekst erg mooi

Groetjes Corrie

Rebecca zei

Hey Joke vindt ze beiden wel mooi,maar zou ook gaan voor de onderste met de letters.

groetjes Rebecca

Saskia zei

Hoi, ik vind met de letters ook wel mooi, maar misschien komt het door de foto, maar ik zou de letters in een andere kleur doen. Weet niet of je nog een restje hebt van je design papier? Anders zou dat ook kunnen.
Groetjes Sas

m@deliefjuh zei

geweldig leuke mannen kaart gemaakt zo!

liefs Martine

Mirjam en Liek Nugteren zei

Ik vind de laatste ook het mooist.
Het rood geeft wel pit.
Als je er een bloem bij doet, wordt het toch wat minder mannelijk.
Verder vind ik de kleuren echt heel stoer zo bij elkaar.

Liek

Karin zei

Ik zou voor de onderste gaan! Lekker stoer. Misschien knoopjes ipv bloemen??

jolanda zei

Vind ze allemaal wel mooi, maar als ik die met letters zou doen, dan deed ik ze in een iets minder knallende kleur.
De meeste mannen houden vanm simpel zonder te veel poespas.

marja zei

Vind ze allemaal geweldig, maar de onderste met de letters heeft mijn voorkeur.

Lieve groetjes Marja.

marja zei

Zag dat ik nog geen volger van je blog was, dus gauw maar even volger geworden.

Lieve groetjes Marja.