Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 23 juli 2012

Best Friends

Hallo Allemaal
Vandaag even een kaartje op mijn blog zetten die ik al een poos geleden gemaakt heb.Zelf vind ik het niet het helemaal,maar ik weet niet wat het precies is.

 Het papier komt bij de Action vandaan ,De Martha Stewart pons gebruikt en de vlinder mallen.
Ook nog een lintje erbij verwerkt.
Het stempeltje ingekleurd met Copics.Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn zomerse kaart ik heb ze met veel plezier gelezen en ook Jolanda wil ik welkom heten op mijn blog.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Nou Joke ik vind dit kaartje absoluut de moeite waard om te plaatsen hoor, ik vind het een schatje, hij is juist heel mooi geworden.
liefs van Anita

jaimie zei

Hallo Joke,

Lieve kaart en ik zie er niks mis mee hoor.

Groetjes, Jaimie

creaties van kokosnoot zei

Een erg leuk kaartje. Ik herken het wel hoor, dat je een kaartje niet helemaal perfect vindt of het gevoel hebt dat er iets mist ofzo.
Er komt vast wel een gelegenheid waarbij je het kaartje passend vind om te sturen.

jolanda zei

lief kaartje

Kizzy zei

Ik vind je kaartje toch heel leuk geworden Joke ondanks je zelf niet helemaal tevreden bent.
Mooi gemaakt!
Liefs Kizzy