Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 30 juli 2012

Een Fijne Dag

Hallo Allemaal
Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb voor het N K U  voor de uitdaging 23.Voor dit stempeltje ben ik gelijk gevallen dit kon ik echt niet in de winkel laten liggen.Ja en toen mijn dochter ook nog een s vertelde dat haar man altijd met een boek in slaap viel is de kaart voor hem.
 Het Papier komt bij de boekenvoordeel vandaan waar ik ook de knoopjes gekocht heb.
Het stempeltje ingekleurd met Copics en het was zo'n leuke sketch die je voor de uitdaging moest maken dat ik dit ook met veel plezier heb gemaakt.Ook ik wil ik nog iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en Lia welkom heten op mijn blog.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een schatje is mijn eerste reactie. Heel mooi ook die kleurtjes.
Ook even je andere kaarten bekeken, de kerstkaart is een plaatje. Het is wat he, met die warmte kerstkaarten maken. Maar het is wel mooi dat je ze tegen kerst ook klaar hebt.
Ik weet nog niet wat ik doe, ik wil wel eens wat anders dat wat ik elk jaar toe.
Groetjes,
Nelleke

martina's kaartjes zei

eenheel erg leuke kaart ! super, dat materiaal van Boekenvoordeel he ? zulke mooie resultaten voor weinig geld,
meer hoeven we niet, nietwaar ?
grtjs, martina
x

jaimie zei

Hallo Joke,

Ooooh die kaart heeft een aaibaarheidsfactor +10 !!
Superschattige kaart, mooie kleuren samen,...
Hihi, en geweldig dat je er ineens een doel voor had :-)

Groetjes, jaimie

Jolanda zei

hoi Joke,
och wat een schattige digi en zo mooi ingekleurd! het is een leuk geheel geworden!
grtz Jolanda

jolanda zei

prachtige mannenkaart!

Je@net zei

Wat een leukerd, Joke!

Francisca zei

Wat een geweldig leuke kaart.Kan me voostellen dat je zo'n stempel niet voorbij kan lopen.
Mooi ingekleurd!!

Groetjes Cis

Liesbeth zei

Hij is prachtig Joke, en wat toepasselijk dan voor de ontvanger, fijn dat je meedoet bij de NKU, veel succes.
gr. Liesbeth

SandraW zei

Mooie kaart, Joke!
Prachtige stempel ook, kan me voorstellen dat je er voor gevallen bent!
En de rest van je kaart is ook super, de kleuren passen mooi samen zo.

Liefs, San

m@deliefjuh zei

wat een schatje van een kaart heb je daarvan gemaakt :)

groetjes Martine

corry'kaart zei

hoi joke
een geweldig leuke en mooie kaart, vrolijk van kleur en een supergave stempel!!
groetjes van corry

Karin zei

Wat een schattig kaartje Joke, het afdrukje vind ik echt geweldig!!

Marjan zei

Mooie kaart Joke !
Wat een heerlijk lui beertje.

Leuk dat je meedoet bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart en een leuke digi. Bedankt voor je deelname bij de N.K. U. .Groetjes Marga.

Marianne zei

Hij is prachtig en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Liefs, Marianne

hennie zei

Enig Joke, die stempel zou ik ook gekocht hebben.
Leuk dat je meedoet met de challenge van het NKU.
Groetjes hennie, DT-lid.

Wil zei

Hoi Joke, ik ben vandaag volger van je geworden. Ik vind dat je heel leuke kaarten maakt! Zelf ben ik nog niet zo heel lang bezig en pik zo hier en daar wel wat ideeën op. Denk dat dat bij jou ook zo is hehe. Dit kaartje bijvoorbeeld. Wat een leukerd! Die stempel is helemaal te gek. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt??

groetjes, Wil