Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 24 juli 2012

Een Kerstkaartje



Vandaag met het warme weer een kerstkaartje gemaakt,maar ik heb er een redelijk aantal nodig en dan is het toch wel fijn om nu al een voorraad te gaan maken.
 Het papier komt uit het blok van de Forever Friends en de forever friend achter het magnolia stempeltje weggewerkt.
 Het stempeltje zoals gewoonlijk ingekleurd met Copics
 De label gemaakt van de magnolia stans en ertussen geschoven.
Gisteren ook nog bij de Hobbystunter geweest en daar zag ik de stempels van marianne design liggen met deze tekst,ja die moesten gewoon met me mee.Daar heb ik nog wat andere spullentjes gekocht maar dat komt later.Nog bedankt voor de reactie's en tot de volgende keer.Groetjes Joke

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooi verfrissend kaartje
grtjs, martina
x

creaties van kokosnoot zei

Een erg mooie kaart. Ik hou dan ook wel van blauwe kerstkaarten.

creaties van kokosnoot zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Corrie zei

wat een mooie kaart
prachtig papier heb je ervoor gebruikt

Groetjes Corrie

Kizzy zei

Prachtig kaartje weer Joke, super mooi ingekleurd ook. En je hebt leuke details gebruikt, super!
Groetjes Kizzy

jaimie zei

Hallo Joke,

Oh mooie kerstkaart !!

Groetjes, Jaimie

Anita Meijer zei

Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt Joke, ik heb er nog geen eentje gemaakt, maar moet er eerdaags toch ook maar aan geloven hahaha.
Liefs van Anita

jolanda zei

schitterend kerstkaartje in prachtige kleur!