Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 2 juli 2012

Een vervroegde verjaardagskaart

Hallo Allemaal

Jaimie welkom op mijn blog,gisteren zag ik dat je volger bij me geworden bent.Vandaag wil ik een kaartje laten zien die ik gisteren aan Saskia en Theo gegeven heb voor de verjaardag van Anouk.Ze vierde haar verjaardag gisteren omdat ze op vakantie zijn met Anouks verjaardag.
 Het leuke is dat ik het stempeltje van Saskia geleend heb,maar ze vond het wel leuk om hier zelf een kaartje van te krijgen.Het stempeltje is ingekleurd met Copics.
Het papier komt uit het blok vanPaper Pad Lullaby Collection.
 Ik heb ook nog glitters aan het kroontje en  aan het kantje van de broekje gedaan alleen zie je het op de foto minder duidelijk.
Ook nog wat versiering van knopjes en een vlinder gedaan.
Anouk wordt een jaar ,heb ook nog glinster bloemetjes gemaakt met de pons die ik bij het kruitvat heb gekocht en daarin met kleine bloemetjes opgeplakt.Deze heb ik bij Ellie gekocht die ze per halve meter verkoopt.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden ik lees met veel plezier jullie reactie's.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

jolanda zei

een mooi en schitterend meisjeskaartje.

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! heel erg mooi ! super ingekleurd
grtjs, martina
x

Tinie zei

Wat laat je prachtige details zien, die bloemetjes zijn gaaf zeg, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Ohhh wat een schatje Joke

groetjes Corrie

Ellen zei

Ontzettend leuk kaartje!

Groetjes Ellen

Anita Meijer zei

Joke wat heb je een schitterend lief kaartje gemaakt, ik vind hem echt heel lief zo met dat roze. Top!
Groetjes van Anita

Ans S. zei

Wat een super lief kaartje, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Nelleke zei

Wat lief gemaakt. je kunt zien dat het voor een klein meisje is.
Groetjes, Nelleke

marja zei

Wat een schat van een kaartje, supers!!!!

Lieve groetjes Marja.