Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 15 juli 2012

Een Zomerse kaart.

Hallo Allemaal
Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.Ik heb ze met veel plezier gelezen.Ook wil ik Bea en Marja welkom heten op mijn blog leuk dat jullie volger bij mee geworden zijn.Deze kaart heb ik met magnolia papier gemaakt en dit stempeltje dat ik van Saskia heb mogen lenen gebruikt
 Deze kaart heb ik met grijs verwerkt  om het roze van de kaart meer naar voren te laten komen.
 Het stempeltje ingekleurd met Copics
Ook weer eens de roosjes gebruikt,zelf vind ik het moeilijk om ze in de kaart te verwerken maar zo met wat glitters erop ben ik zelf er wel tevreden over.Met deze kaart wil ik graag meedoen met de Crealing Challenge nr 3 .
 Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Groetjes  Joke

17 opmerkingen:

Jolara zei

super leuke kaart, als je het leuk vind kun je met deze kaart meedoen aan de Crealing challenge'
http://crealing.blogspot.nl/2012/07/challenge-3-zomer.html
Liefs Joyce

Bea zei

Prachtige kaart Joke, mooie stempel en ook mooi ingekleurd....

groetje Bea.

Saskia zei

Hoi, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk gedaan zo met de roosjes. Ik probeer steeds meer uit om ze op mijn kaart te gebruiken. Het lijkt wel wat op bloemschikken.
Groetjes Sas

Anita Meijer zei

Wat is kaart super geworden Joke, schitterend dat grijs met roze, mooie combinatie is dat. En die stempel wat een snoepie. Ik vind je kaart weer een toppertje.
Groetjes van Anita

corry'kaart zei

hoi joke
je kaart is echt een schatje geworden en een erg mooie kleurencombi en ach ik heb ook altijd moeite met de bloemen:-))
groetjes van corry

Kizzy zei

Wat een prachtig kaartje Joke, super leuke kleuren en je stempeltje is heel mooi ingekleurd.
Liefs Kizzy

Jolanda zei

Schitterend kaartje en erg mooi gedaan dat grijs met rose.

Groetjes jolanda

Corrie zei

Hallo Joke
wat een lief kaartje heb je gemaakt met deze prachtige stempel, mooie kleuren combi

Groetjes Corrie

Karin zei

Wat een schatje Joke, heerlijk dat rose. Het kaartje hieronder is ook erg leuk, mooie stans heb je ervoor gebruikt!

Nelleke zei

Wat mooi geworden zeg, leuk om naar te kijken.
Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

wat een supermooie kaart ! helemaal toppie !
inderdaad gaat het grijze heel goed bij dat roze !
grtjs, martina
x

jolanda zei

prachtige kaart in mooie kleur

Saskia zei

Hoi, bedankt voor de verjaardagskaart voor Anouk. Hij is heel mooi.
Groetjes Sas

m@deliefjuh zei

wat een lieve kaart heb je gemaakt :)

groetjes Martine

Francisca zei

Hoi joke,

Beetje laat misschien...maar ik vind de kaaret super leuk!!Mooie combinatie grijs met rose.Leuk!

Groetjes Cis

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, super leuke afbeelding!

Crealing zei

geweldig leuk dat je mee doet aan de Crealing challenge en wat een plaatje heb je gemaakt ! Team Crealing