Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 8 juli 2012

Kaart voor IAMC

Hallo Allemaal

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij IAMC  en met deze Challenge wil ik graag meedoen.Je moet een zomers kaartje maken en ben toen met dit kaartje aan de slag gegaan.Het papier komt uit de Maja Design en het Tilda stempeltje vind ik zo lief.
 Alleen het weer hier in nederland vind ik zelf nog niet echt zomers daarom deze tekst erbij.
Het stempeltje ingekleurd met Copics en geprobeerd er schaduw van haar benen in het water te krijgen ben nog niet helemaal tevreden maar blijf oefenen.Verder de kaart afgewerkt met swirls hoekstansjes en met de perlenpen.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Ook nog bedankt voor alle lieve reactie's op mijn vorige kaart ,ik heb ze met plezier gelezen.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Corrie zei

Schitterend kaartje Joke

groetjes Corrie

Nelleke zei

Wat een frisse kleur heb je voor deze kaart gebruikt. Knap dat je het schaduw kleuren in ieder geval probeert. Laten we hopen dat het weer weer beter gaat worden.
De envelopkaart voor je dochter is erg mooi gemaakt, daar heb je veel werk aan gehad. Daar heb ik zelf nog niet helemaal de rust en het geduld voor.
Groetjes, Nelleke

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een beeldschoon kaartje, ik vind de schaduw van de beentjes in het water goed gelukt hoor, het is een plaatje.

Lieve groetjes
Danoesja

martina's kaartjes zei

een heel erg schattige kaart ! mooie kleurtjes, grtjs, martina
x

Karin zei

Wat een leuk, zomers kaartje Joke. Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC.

Anke zei

Wat een mooi zomers kaartje, als nu de zon nog doorbreekt maak het het plaatje compleet, hier regent het....
Dank je voor je deelname aan IAMC
Groeten Anke