Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 6 augustus 2012

50 Jaar getrouwd

Hallo Allemaal
Het weer werkte vandaag mee om heerlijk te gaan knutselen maar met de kaart ging het niet echt goed.Ben tot nu toe alleen maar aan het prutsen alles is ook echt fout gegaan.Toch wil ik de kaart wel laten zien.Op de camping waar we een jaar plaats hebben is een stel in september 50 jaar getrouwd en dat is toch een leuke aanleiding om een kaartje te maken.Omdat het om een erg vlot maar toch ook op leeftijd stel gaat kwam ik op deze muisjes uit die onder een bloem zitten.

 Het papier heb ik bij de Action gekocht en het idee van de kaart kan je zien bij EKEF.Voor de 50 jaar de Tim Holtz mal   gebruikt en de bloemen met de Nellie Snellen pons gemaakt.Alleen Mijn Perlen pen gaf  hele grote druppels.Denk dat een nieuwe moet kopen maar nu deze toch mar zo gedaan.
 Het stempeltje ingekleurd met Copics
 De binnenkant ook bewerkt onder andere met de memory box en met de hart stans waar ik dan nog iets persoonlijk in wil schrijven.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of ik dit wel weg kan geven.Nog bedankt voor alle leuke reactie's op mijn kerstkaart en tot de volgende keer.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

SandraW zei

Niet zo twijfelen, Joke!
Ik vind je kaart prachtig!
Mooie details, goed ingekleurd en lekker frisse kleuren!
Helemaal goed, hoor!

Liefs, San

p.s. je candy is vandaag met de post gegaan!
:-D

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! mooi en lief kaartje, mooie kleurtjes
grtjs, martina
x

corry'kaart zei

hoi joke
je kaart ziet er super mooi en romantisch uit dus kan je het voor 200% geven! en dat twijfelen herken ik wel hoor dat doe ik ook soms aan mijzelf maar gewoon posten en ervan genieten:-))
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Nou en of kan je die kaart geven Joke, hij is toch helemaal top. Ik vind hem super geworden in ieder geval.
Groetjes van Anita

Corrie zei

Het is een heel leuk kaartje Joke, wat zijn ze lief die knuffelde muisjes.

Groetjes Corrie

Wil zei

Ofdat je hem weg kan geven?? Ik zou hem zelf willen houden haha Wat een leuke kaart Joke!

groetjes, Wil