Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 11 augustus 2012

Deze kaart heb ik speciaal voor jou gemaakt.

Hallo Allemaal
Van de week ben ik ook druk bezig geweest voor Sandra om haar een kaart te sturen met de spulletjes die ik van haar gekregen heb.Met veel plezier heb ik de kaart gemaakt en zelf vind ik het een vrolijke kaart
 Het papier wat ik gekregen heb past zo mooi bij het meisje met de bloemen.
 Het stempeltje ingekleurd met de Copics
Ja de foto is wat flets maar ik kan het niet meer opnieuw doen want als het goed is heeft Sandra de kaart gisteren gekregen dus dan maar zo de bloemen laten zien.De randen uit geponst  met mijn nieuwe pons.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en een fijn weekend.Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Corrie zei

wat een mooi en fleurig kaartje Joke
Groetjes Corrie

Bea zei

Een lief kaartje Joke, mooi in elkaar gefreubeld.....

groetjes Bea.

martina's kaartjes zei

wat is deze leuk ! mooie fleurige kleurtjes,
grtjs, martina
x

jolanda zei

prachtig vrolijk zomers kaartje

SandraW zei

Dank je wel, Joke, voor je prachtige kaart! Vandaag lag hij pas in de bus, maar desondanks is hij supermooi geworden.
Leuk om te zien wat je gecombineerd hebt met de spullen uit de candy!
Ik heb er ook op gelet toen in de candy bij elkaar gezocht heb, dat er veel dingen bij elkaar passen, om zo een mooie kaart te maken.
Veel plezier ermee!

Liefs, San

Ellen zei

Hoi ma,

wat een leuk en fleurig kaartje!
Ook mooi gedaan met al je laagjes.

groetjes Ellen

corry'kaart zei

hoi joke
een erg vrolijke bedank kaartje! daar word je echt blij van als die op de mat ploft:-))
groetjes van corry

Saskia zei

Hoi, wat een prachtig kaartje. Mooi gedaan met de spullen van Sandra. Past heel goed bij elkaar.
Groetjes Saskia

jaimie zei

Hallo Joke,

Geweldig knappe kaart , mooi ingekleurd !

Groetjes, Jaimie

Wil zei

Heel mooi gedaan Joke. Zeker heel mooie kleuren gebruikt.

groetjes, Wil

Ans S. zei

Prachtige kaart en zoals je zelf al schrijft een vrolijke kaart.
Ik kwam via EKEF op jou blog, je maakt mooie kaartjes.

Groetjes Ans