Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 2 augustus 2012

Dit kaartje heb ik speciaal voor jou gemaakt.

Hallo Allemaal
Als eerste wil ik Wil welkom heten op mijn blog en als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het wel.Vandaag wil ik een kaartje op mijn blog zetten die ik speciaal voor een de uitdaging van EKEF gemaakt heb.Het is een zig zag kaart geworden waarin ik losse afdrukjes in gedaan heb want dit is ook de uitdaging .
 Hiervoor heb ik cardstock gebruikt en het design papier komt van de Action vandaan.
De bloemen met de Nellie Snellen ponsen gemaakt en aan de randen van de kaart nog met de Perlen pen bewerkt.
 Het stempeltje heb ik pas geleden gekocht en gelijk hiervoor gebruikt.Vind deze Tilda heel erg leuk zo met het Kadootje omhoog .Ik heb haar ingekleurd met Copics.
 De binnenzijde van de kaart met de losse afdrukjes.Verder aan de binnenkant nog wat versiering aangebracht.
Hier de afdrukje uit de kaart.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en tot de volgende keer.Groetjes Joke

12 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een prachtig model kaart en super leuke details, een schitterend geheel!!!

Groetjes Tinie

SandraW zei

Prachtig, Joke!
Mooi model en prachtige kleuren heb je gebruikt, zeg!
Super gedaan!

Liefs, San

P.s. heb je gezien dat je de winnaar van mijn candy bent, Joke? ;-)

Anita Meijer zei

Het is weer een toppertje geworden Joke, ik vind hem schitterend, en ook hele mooie kleur. Top.
Groetjes van Anita

Bea zei

Wat een prachtige creatie heb je voor EKEF gemaakt, ook je andere kaarten mogen gezien worden, ze zijn echt heel mooi geworden...

groetjes Bea.

Corrie zei

Wat een mooi kaartje joke
Groetjes Corrie

Lia zei

Wat een prachtige kaart om afdrukjes in te doen, mooie kleuren,
groetjes Lia

jolanda zei

heel mooi gedaan.
leuk afdrukje

corry'kaart zei

hoi joke
een echt gave mooie kaart en erg leuk hoe je de hoekjes hebt gebruikt binnenin voor de afdrukjes!
groetjes van corry

*mieke* zei

Wat een creatieve manier om afdrukjes op te bergen Joke! Leuk mapje is het geworden. Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje!
Groetjes Mieke

Wil zei

Dit is een leuk idee om te sturen aan een knutsel vriendin ofzo. Leuk idee om zo stempelafdrukjes erin te doen. De afdruk van Tilda is ook een schatje hoor.

ps: ik heb de berenstempels niet kunnen vinden in de webwinkel. Of ik moet met mn neus gekeken hebben haha.

groetjes, Wil

Ellen zei

Wat een prachtig mapje heb je gemaakt!
Zowel de voorkant als de binnenkant zien er geweldig uit!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen

Chantal zei

Bedankt voor je berichtje!
Heb jouw creatie ( en blog) ook bewonderd. Petje af, mijn complimenten.
Wat een onwijs mooie creaties!

Groetjes Chantal