Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 3 augustus 2012

Een Candy gewonnen.

Hallo Allemaal
Gisteravond laat las ik dat ik een Candy gewonnen heb bij Sandra en daar ben ik heel erg blij mee.Ze heeft de candy al op 1 augustus bekend gemaakt maar door de drukte even geen tijd gehad om te bloggen.Dit is de eerste keer dat ik iets gewonnen heb en ben er erg blij mee.Ben benieuwd wat erin zit maar dat is juist zo leuk zo'n verrassings candy.Sandra heel erg bedankt en iedereen een fijne dag verder.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat ! geniet vanje nieuwe spulletjes,
grtjs, martina
x

Saskia zei

Hoi, had het gezien inderdaad, wilde nog bellen maar dat kwam er ook nog niet van.
Groetjes Saskia

Corrie zei

Wat leuk Joke
van harte gefeliciteerd met je Candy

Groetjes Corrie

corry'kaart zei

hoi joke
van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy en veel hobbyplezier ermee!
fijn weekend en groetjes van corry

Francisca zei

Hoi Joke,

Van harte gefeliciteerd met je verassingscandy.En dat er maar vele mogen volgen.Je maakt hele leuke kaarten!!

Groetjes Cis

Rebecca zei

gefeliciteerd met de candy die je gewonnen hebt,geniet ervan!

groetjes Rebecca