Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 4 augustus 2012

Een kerstkaart.

Hallo Allemaal

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactieś van het winnen van de Candy.Vandaag wil ik een kerstkaart op mijn blog zetten en bij Simply Magnolia is een challenge met een criss cross kaart en hier zou ik graag aan mee willen doen.
 Alleen ik zie daar geen kerstkaarten bij dus of ik mee mag doen ,ga het gewoon proberen.
 Het papier heb ik laatst bij de hobbystunter gekocht en de rand met sterren bij de action.
Het stempeltje van een ander geleent alleeen weet ik niet meer van wie maar ik vind ze wel heel erg lief.Hen haar ingekleurd met Copics.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en deze gaat weer in de bak voor de kerst.
Iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een schattige crisscross-kaart. Erg mooi ingekleurd. Bedankt voor je deelname bij Simply Magnolia. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

Ellen zei

Hey ma,

wat leuk dat je een candy gewonnen hebt! Wat zat er in?

Dit kaartje vind ik ook weer heel mooi gemaakt!

Groetjes Ellen

Wil zei

Wat een mooie kleuren voor een kerstkaart Joke. Mooi ingekleurd ook. Leuk hoor al die ideetjes :)

groetjes, Wil

martina's kaartjes zei

leuk kaartje, succes met de challenge
grtjes, martina
x

Corrie zei

Een schitterend kaartje Joke
Groetjes Corrie

m@deliefjuh zei

leuk gemaakt deze kerstkaart

groetjes Martine

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Joke en wat top dat je een candy hebt gewonnen, gefeliciteerd, spannend wat er in zit.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kerstkaartje

Lins zei

Hoi Nicole,

wat een mooie crisscross kaart, je brengt ons helemaal in de kerstsfeer.

Fijn dat je meedoet met de Simply Magnolia challenge.

Groetjes,

Lins