Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 13 augustus 2012

Een kerstkaart

Hallo Allemaal
Als eerste wil ik Ans welkom heten op mijn blog,ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes op mijn kaart van Sandra.
 Vandaag wil ik weer een kerstkaart laten zien,deze heb ik gemaakt met papier van Forever Friends en het stempeltje van Angelique geleend.Vind ze erg lief en zo tussen de hulst krans in.Ook nog de magnolia sterren rand gebruikt.
Het stempeltje ingekleurd met Copics en de bontrand met Liquid Applique gedaan.In de hoekjes weer met de Perlenpen gebruikt
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi joke
je kaart ziet er echt leuk uit in de originele kerstkleuren en dat bontrandje maakt het helemaal af!
groetjes van corry

jolanda zei

mooie kaart in echte kerstkleuren

SandraW zei

Plaatje, Joke! Prachtig en lekker "kerst"!

Liefs, San

Corrie zei

Schitterend kaartje Joke
en wat heb je Tilda mooi ingekleurd zeg

Groetjes Corrie

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Mooi gedaan met de brede band onder je afdrukje.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Hallo Joke,
Een tijdje niet veel op het blog geweest. Wat heb je veel leuke kaarten gemaakt.Deze kerstkaart ziet er ook mooi uit, een mooie kleur rood heb je gebruikt. Gezellig als jullie een dag met elkaar knutselen.
Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje weer Joke, ik vind hem prachtig!
Groetjes van Anita

Ans S. zei

Geweldig mooie kerstkaart, echt in de kerstkleuren rood en groen.
Leuk dat je ook volger bij mij bent geworden.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

een hele leuke kerstkaart ! mooi
grtjs, martina
x

Rebecca zei

een mooi kerstkaartje Joke!

groetjes Rebecca