Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 19 augustus 2012

Een Trouwkaart

Hallo Allemaal
Bij mijn jongste dochter heerlijk spulletjes uit haar kast gepakt en er mee aan de slag gegaan.Het is een zig zag kaart geworden die je bij de EKEF als workshop na kan maken.
 Het papier uit het blok van weddingpapier van papermania gebruikt en grijs karton erachter.
Met de Perlen pen nog wat versierd aan de buitenkant.
 Don en daisy ingekleurd met Copics en daisy ook veel glitters in haar jurk gegeven

De bloemen in de zelfde kleuren gehouden.
De binnenkant van de kaart ook weer helemaal versierd.De stempels met Embossing Glitter bewerkt en de tekst is op de foto niet goed te zien .De randen als versiering erbij gedaan.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden .Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Lia zei

Geweldig leuk kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Saskia zei

Had het al voor een deel in het echt gezien volgens mij. Het ziet er mooi uit. Leuk gedaan met de versierde binnenkant.
Groetjes Saskia

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een leukerdje. Ik heb ook nog een stempeltje gekocht van Don en Daisy.
Ik vind het een leuke serie.
Je hebt ook mooie kleuren gebruikt.

Liefs liek

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie kaart, ik vind het stempeltje ook zo leuk.

Groetjes Ans

Rebecca zei

een héél mooi trouwkaartje!

groetjes Rebecca

jolanda zei

prachtig kaartje!

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje is dit geworden zeg, ik vind hem helemaal super.
Groetjes van Anita

marja zei

Wat een ontzettend mooi kaartje, schitterend van kleur!!!

Lieve groetjes Marja.