Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 15 augustus 2012

Een zomers kaartje

Hallo Allemaal
Vandaag een zomers kaartje want het weer laat toch van zijn goede kant zien.Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen bij Simple Magnolia hier hebben ze een nieuwe challerger waarbij je een stikrandje op je kaart moet hebben.Dus achter de naaimachine gegaan en deze creatie gemaakt.
 Het zacht groene papier vond ik hierbij erg toepasselijk en daarbij de bloemen van Nellie Snellen bij gedaan.
Het stempeltje ingekleurd met copics en uitgeknipt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.
Groetjes Joke

14 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Joke
wat heb je een mooie kaart gemaakt
prachtig afgewerkt met die stiksels...heel mooi!

Groetjes Corrie

inge zei

Shitterende kaart Joke, je hebt er echt werk van gemaakt. Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

XX Inge

Bea zei

Een mooi kaartje Joke, lieve zachte kleurtjes...

groetjes Bea.

Saskia zei

Hoi, mooi gedaan hoor, prachtig de laagjes gestikt en het kleuren ís ook goed gelukt.
Lekker zomers net als het weer.
Groetjes Saskia en een knuffel van Thijn en Anouk voor de komende weken.

Nelleke zei

Groen is eigenlijk niet echt mijn kleur maar je hebt met deze tinten er wat moois van gemaakt.
Groetjes, nelleke

Francisca zei

Ik pak niet zo snel groen,maar vind deze kleuren erg mooi.Mooi ingekleurd ook.
Weer een toppertje!!

Groetjes Cis

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat heb je veel prachtige kaarten gemaakt, deze is ook erg mooi zo in de groentinten. Ik zie dat je ook al wat kerstkaarten hebt gemaakt, ik heb er nog geen een en moet daar ook maar eens aan beginnen.
Bedankt voor je lieve berichtjes altijd.

Lieve groetjes
Danoesja

Ellen zei

Hey ma,

wat een leuk kaartje is het weer!Ook leuk gedaan met die lagen.

Grotjes Ellen

jaimie zei

Hallo Joke,

Heerlijk zomers kaartje, mooi gemaakt.

Groetjes, Jaimie

Ans S. zei

Prachtige kaart, heel mooi zo in het groen.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Ik vind het een superkaartje geworden Joke, mooi die kleuren zo en dat stikranje maakt het helemaal af, toppie.
Liefs van Anita

SandraW zei

Wat een liefje, Joke! Mooi met dat groen en je afdrukje is prachtig ingekleurd!

Liefs, San

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! heel erg mooi gemaakt ! niet makkelijk, allemaal in dezelfde kleur !
grtjs,martina
x

jolanda zei

mooi en lief kaartje