Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 29 augustus 2012

Het kaartje voor het kleurenkaartteam

Hallo Allemaal
Vandaag is het weer de laatste woensdag van de maand en dit keer zijn de kleuren bruin en turquoise en bij Martina's kaartjes kan je alle deelneemster zien.
Bij mijn dochter Ellen zag ik dit papier wat dubbelzijdig is en ben ik met haar spullen heerlijk aan de slag gegaan
 Het kaartje heb ik twee zijde gemaakt en ook het stempeltje in twee kleuren.Ook de memory box gebruikt als achtergrond
Het stempeltje pas gekocht en vind het zo'n schatje deze met distress inkt ingekleurd wat ik best lastig vond maar  het kleurt wel leuk bij het geheel.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ook al heb ik het gelijk voor de kerst gemaakt.
Ga gauw kijken bij de andere en tot de volgende keer.Groetjes Joke 

30 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een mooie kaart voor het KKT. Ziet er heel mooi uit. Je hebt het leuk gedaan met de twee kleuren. Ook leuk het tekstrondje in twee kleuren. Het stempeltje is heel mooi ingekleurd.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Wat leuk gedaan met die diagonaal over je kaart! Het stempeltje is inderdaad een hele leuke.
Groetjes, Ellen

jolanda zei

heel erg mooi kaartje in leuke kleurencombinatie

hennie zei

Enig Joke, missie geslaagd!!!
Ik hop naar de volgende KKT'r.
Lieve groetjes hennie.

corryskaart zei

hoi joke
ziet er prachtig uit en vooral erg leuk die tekstrondje door de helft in kleur!
groetjes van corry

Annelies zei

Mooie kerstkaart! Ook ik ben al in de kerststemming. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Joke, die swirl aan de onderkant vind ik erg mooi!

Colien zei

Wat een mooie kaart, helemaal top! De memorybox-mal onderin is te gek!!
grtz.Colien

martina's kaartjes zei

wat een leuk idee, zo half half ! heel erg geslaagd, de kleurtjes, mooi verwerkt,
toppie resultaat
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

Marian zei

Heel mooi gedaan en prachtig ingekleurd
Groetjes Marian

Marijke en Chantal zei

Heel origineel de twee schuine kanten. Prachtig kaartje in de kleuren van vandaag!
Groetjes, Marijke

Francisca zei

Wat een geweldig leuke kaart.Leuk detail ook het tekst rondje in 2 kleuren.
Mooi ingekleurd hoor.

Groetjes Cis

Nancy zei

Hey Joke,

Wat een mooie kaart! Fijn die tekst in een 2-kleurige cirkel!!

Liefs,
Nancy

Pia zei

Je missie is geslaagd voor het kleurenkaartenteam met een schitterende kaart.
Groetjes,
Pia

sjouks kaarten zei

Leuk zeg!
Groetjes Sjoukje

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat heb je een mooi kaartje voor het kleurenkaartenteam gemaakt, ik vind hem schitterend.
Groetjes van Anita

Ans S. zei

Super mooie kerstkaart heb je voor KKT gemaakt.

Groetjes Ans

Bep zei

Hoi Joke,

Wat een mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel.

Gr...Bep

Lia zei

Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Diana zei

Wat een schitterende kaart voor het KKT Joke, super.
Groetjes Diana.

GerJanne zei

Hoi Joke,

wat een prachtige kart heb je gemaakt. Hel erg leuk dat diagonale!
GerJanne

José zei

Mooi kleurwerk Joke en die stans van MB vind ik er heel gaaf bij. Prachtige kaart!

Marijke zei

Wat een leuke kaart, en heel mooi gemaakt. Ben gelijk volger bij je geworden, kan ik af en toe eens bij je kijken. Super hoor. Groetjes Marijke.

Chantal zei

Een prachtige kaart: leuk dat dubbel-effect!
Groetjes,
Chantal

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat heb je leuk gespeeld met de kleuren en mooi ingekleurd hoor, hij is schitterend.

Lieve groetjes
Danoesja

SandraW zei

Wat een mooie KKT-kaart!
Prachtig ingekleurd en ook je layout is erg mooi.
Toppie, Joke!

Liefs, San

Wil zei

Wat een leuke kaart en zo leuk dat je de tekststempel op 2 verschillende kleuren hebt afgedrukt. Stempelafdruk is zeker een schatje zeg.

groetjes, Wil

chantal zei

wat knap gedaan! Mooie kaart
liefs Chantal

Corrie zei

Wauwwwww wat een mooie kaartje Joke

Groetjes Corrie

Yvonne van Bruggen zei

Heel leuk idee zo! En mooi ingekleurd!
groetjes, Yvonne