Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 9 augustus 2012

Merry Cristmas

Hallo Allemaal
Hier de kerstkaart die ik gisteren heb gemaakt.Hierbij wil ik ook meedoen met Crealing met de 4e Challenge.Het is een Criss Cross kaart geworden met het nieuwe stempeltje die ik gisteren heb gekocht.
 Het papier heb ik van Cristmas Jidings gebruikt.de rand met de Martha Stewart pons bewerkt en een lintje als achtergrond gebruikt.
 Het stempeltje met Copics ingekleurd en met Distress inkt de randen gemaskerd.De Merry Cristmas  met stardust bewerkt.
Het kaartje aan de binnenkant wat rustig gehouden omdat het papier al druk genoeg is.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,nog bedankt voor de leuke reactie's ik lees ze altijd met veel plezier.Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Saskia zei

Je kaart ziet er in het echt nog veel mooier ui dan op de foto's. Hij is goed gelukt. Succes met de Challenger.
Groetjes Sas

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje Joke
Lief is die stempel he, ik moet er nog mee an de slag gaan

Groetjes Corrie

Ellen zei

Helemaal met Sas eens!
Ontzettend leuk kaartje.

Groetjes Ellen

Wil zei

Aaaaaaw wat een ontzettend leuke stempel is dit. Die heb ik nog nergens gezien. Je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt hoor.

groetjes, Wil

martina's kaartjes zei

ach, wat een schatje ! prachtig ingekleurd ! mooi kaartje
grtjs, martina
x

jolanda zei

heel mooi kaartje met prachtig afdrukje.
Heb de stempel ook net binnen gekregen.

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een leuk model he? Ik weet nu hoe het moet....haha
Je stempeltje is echt superleuk.
Ik vind echt dat je heel mooi kan kleuren met copics.

Liek

Crealing zei

super gaaf ! Bedankt voor het meedoen bij de Crealing challenge. Groetjes joyce