Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 8 augustus 2012

Onze knutseldag

Hallo Allemaal 
Vandaag heerlijk met zijn vieren geknutseld eerst naar de hobbystunter geweest en natuurlijk met niet zonder legen handen terug gekomen.Vandaag wou ik eerst de foto's van de knutseldag laten zien en morgen laat ik de resultaten laten zien.

 Angelique aan de tafel druk bezig met haar criss cross kaart.
 Ellen en Saskia aan het werk en zo als je ziet met veel plezier.
 Angelique en ik gezellig bezig en steeds even bij elkaar kijken.
Hier het resultaat van vandaag met deze overzicht  foto.Ieder laat het resultaat van vandaag nog op zijn blog zien.Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige berichtje en tot de volgende keer.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Wil zei

Dat ziet er heel gezellig uit Joke. Het resultaat mag er wezen hoor. Jullie hebben allemaal heel leuke kaarten gemaakt.

groetjes, Wil

corry'kaart zei

hoi joke
wat laat je een gezellige boel zien,lekker freubelen met elkaar en dan ook nog prachtige creatie's maken en laten zien,GEWELDIG!!
groetjes van corry

Ellen zei

Hoi ma,

vond het weer erg gezellig vandaag!
We hebben ook allemaal leuke kaarten gemaakt. Die van mij heb ik net afgewerkt en op mn blog gezet. Nu de andere aan het afmaken.

Groetjes Ellen

Bea zei

Wat een gezellig clubje en wat een leuke criss cross kaarten zijn er gemaakt....

groetjes Bea.

Bea zei

Wat een gezellig clubje en wat een leuke criss cross kaarten zijn er gemaakt....

groetjes Bea.

Mirjam en Liek Nugteren zei

Het was echt heel gezellig!!
En ook de catering was heerlijk!!!
Ik heb echt genoten vandaag.

Groetjes liek

Saskia zei

Hoi, het was erg gezellig, we hebben weer veel gedaan. Moeten maar snel weer eens afspreken.
Groetjes Saskia