Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 10 augustus 2012

Taart en kadootjes

Hallo Allemaal
Bij mijn dochter heb ik ook deze kaart gemaakt voor de uitdaging van EKEF nr 127.

 Het papier is aan beide zijde te gebruiken en ik heb twee kleuren groen papier gebruikt ook al zie je het niet zo op de foto.
Het stempeltje ingekleurd met Copics en verder de kaart versierd met de Martha Stewart pons .
Nog een lintje erbij en er twee knopjes erop gedaan.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden .Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schatje Joke
Groetjes Corrie

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat is dit een schatje zeg, volgens Inge net Anouk.
Liefs liek

corry'kaart zei

hoi joke
ziet er echt feestelijk uit en ook nog in prachtig groen gemaakt!!
fijn weekend en groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een mooi en lief kaartje
grtjs, martina
x

Wil zei

Mooi zeg! Lief stempeltje.

groetjes, Wil

Aletta zei

Wat een leuke kaart, lekker vrolijk en ook het afdrukje is supersleuk.

Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.

Groetjes Aletta

Rebecca zei

ik vind het echt een schatje,succes ermee!

groetjes Rebecca

Anita Meijer zei

Wat een schitterend lief kaartje is het geworden Joke, ik vind hem top.
Groetjes van Anita

Je@net zei

Wat een leuk kaartje, Joke!

*mieke* zei

Wat een leuke vrolijke kaart Joke! Bedankt voor je deelname deze week bij Elke kaart een feestje.
Groetjes Mieke

Ellen zei

Mooie kaart, leuke uitwerking van de schets en wat een leuk toepasselijk stempelafdrukje.
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen